Ma megosztjuk Önökkel egy Ügyfelünk történetét, amely talán az összes buszos vállalkozást
érintheti. Nemrégiben Ügyfelünk úgy döntött, hogy a magas üzemanyagárak és az útdíjak
emelkedése miatt a hagyományos viszonylati jegyekkel kívánja rendezni a fizetős
úthasználatot. Azt gondolva, hogy ezzel a megoldással megspórol némi időt és fejfájást az
adminisztráció során.
Azonban egy teljesítés alkalmával az előre megtervezett útvonalon baleset történt, amely
nagy torlódást idézett elő. A sofőr elkerülve a megnövekedett utazási időt, egy mellékúton
folytatta az utazást, amely egy másik fizetős útra vezetett. A sofőr elfelejtett viszonylati jegyet
váltani erre az alternatív útra. Nem sokkal később érkezett egy figyelmeztetés az egyik
ellenőrzőpontnál, majd egy büntetés is, postai kézbesítéssel. Elsőre nem is gondolnánk,
hogy mennyi bosszúságot és plusz költséget okozhat útközben egy apró hiba.
Ügyfelünk számára ez az eset tanulságos volt. Felismerte, hogy a hagyományos viszonylati
jegyekkel járó adminisztráció és korlátok sok fejfájást és pénzkiadást jelenthetnek számára.
Ezért keresett meg bennünket, hogy az OBU Easy használatával egyszerűsítse az
úthasználat adminisztrációs folyamatait és megoldást találjon az útközben felmerülő,
váratlan helyzetekből fakadó büntetések elkerülésére.
Ügyfelünk várakozásainak megfelelően, az OBU Easy lehetővé tette számára a használat
arányú útdíjfizetést, és a rugalmas útvonaltervezést, valamint minimalizálhatta az
adminisztrációs teendőket is. A hatékonyabb és kényelmesebb munkavégzéshez pontosan
erre van szüksége egy vállalkozásnak.